Sjuk!?

Skrivet den: 2008-04-09 @ 18:08:45
Jag tror jag börjar bli sjuk!! Jag som inte varit sjuk på gudars vet hur länge.. Men attans att de skulle slå till nu! Har ont i huvudet är ruskigt trött och ont i helsen =( Jävla bajs då!

Anyway nog pratat om min sjukdom som kom med posten! Jag lever och ska inte klaga då..
Var i skolan idag och gjorde absolut inte ett skit, tittade på när andra gjorde religions prov senså målade jag en bild på estet lektionen.. Skulle måla en avbild utav en själv, något som symboliserar dig just nu och jag gjorde en pistol!

Hahaha igentligen fick jag ideén att måla en pistol just för tamig baklänges alla typ målade hjärtan o putti gulliga saker o ja kände att ja va tvungen o bryta den alldeles för söta trenden som verkar gå i våran klass och gjorde en pistol..

Men tänker jag efter engång ordentligt så är det faktiskt en avbild av mig själv i dagsläget.. Jag är väldigt arg inombords,lätt för att brusa upp och jvlas någon med mig så skulle jag inte tveka att de skulle smälla på en gång! Men detta är något som ligger i min ryggsäck, något jag fått med mig från mina yngre dar då allt som kan hända en liten flicka hände.. I was totaly lost in the big world!

Men väskan har börjat packas upp och jag börjar känna att den blir lättare att bära för var dag som går!

Ne nu ska ja tycka synd om mig själv lite o lägga mig i sängen o sova!!

puss och kram



                                                                      
 
                                                               Så här känner jag mig =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman då? börjar du bli sjuk? hemskt. saknar dig tokfia! Älskopussar

2008-04-10 @ 22:17:01
Postat av: Anonym

Gumman då? börjar du bli sjuk? hemskt. saknar dig tokfia! Älskopussar

2008-04-10 @ 22:17:11
Postat av: Anonym

vwm är det som saknar mig?? :D

2008-04-11 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback