Promenix!

Skrivet den: 2008-04-29 @ 17:13:50
Imorse så sov jag till halv 11 vilket är ovanligt för mig då jag hatar att sova länge.. Man sover lixom bort halva dagen! Uscha buscha!!

Ne vaknade faktiskt av att johan ringde och väckte (stavas de så!?) mig för han ville ut och promenera lite med kevin så ja gick och mötte honom..

Ac är sjuk så hon ligger hemma i sängen och försöker tillfriskna lite så därför var johan hemma från jobbet och kännde för en promenad men dock inte själv så jag vart hans offer.. Haha

Jag mötte honom på vägen, vid sågen ungeför och det var sånt härligt väder så jag drog bara på mig ett par shorts och ett linne..

Vi gick från sigtuna till valsta och visst fck man lite färg så jag är inte så blek längre..

Konstatera att det var 31+ grader i solen och 26 i skuggan :D Kan det vara bättre? Hoppas solen håller sig kvar på våran himmel for ever nu...

Ska laga käka nu så de här blev bara ett kort inlägg + att jag ska färga mitt hår så kanske att ni får resultatet senare!!

puss och kram och se till at njuta av sommarvärmen till1000 :D

puss och kram



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback