Och en...

Skrivet den: 2008-04-25 @ 00:08:03
Till lista =)




Tre namn du går under:
1) Amanda
2) Masken ( En mkt gammal fyllegrej :P)
3) manda

Tre saker som skrämmer dig:
1) Att finna någon närstående död
2) Att bli levande begravd
3) Att mitt liv ska rasa ihop.. igen

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Trosor
2) Bh
3) Täcke

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Bob Marley - no woman, no cry
2) stewie wonder - i wish
3) Juanes - La camisa negra

Tre sanningar om dig:
1) Jag röker
2) Jag faller lätt för fel kille
3) Jag är alldeles för nyfiken

Tre av dina intressen:
1) hästarna och alla andra djur
2) Familj
3) Shoppa

Tre saker du verkligen vill ha:
1) Ett egen familj med många barn
2) Mer pengar
3) En till häst

Tre människor du utmanar:
Dig, och 2 andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback