Lite smått och gott!

Skrivet den: 2008-04-07 @ 20:21:54
Festade denna helg och visst jag hade det väldigt kul så tack tjejer och killar för en underbar helg!

I fredags satt vi hemma hos Ac och drack lite och spelade kort + snackade gojja men de var allt lika trevligt de! Lördagen så tillbringade vi påp krogen och attans vad jag vart jättefull, verkligen mer än bara full! Har lite små minnen från att de nästan fick bära mig från krogen till taxin som väntade så tack Amanda och hennes kill kompis för all hjälp! Hade jättekul den kvällen!

Söndag morgon ville jag bara dö! Mådde så fruktansvärt dåligt att jag trodde jag skulle trilla sönder i 1000 bitar :P ahh huva vad hemskt!

Nu så ska jag titta på tv med syster så vi får höras! lite bilder från i helgen på krogen!


                                              
                       
                                                      Jag                          Anna                            AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback