Jag har fått en ny design :D

Skrivet den: 2008-04-25 @ 17:43:27
Jag är den lyckligt utvalda till en ny blogg design :D

Det är snälla sara som har designat min blogg åt mig för att ja kände för en ny design! -lite nytt blod :P Och jag är så fruktansvärt kass på sånt skit så jag tordes inte äns testa mig på något sånt för jag vet hur det hade slutat.. En raderad blogg : / Haha

jag bestämmde lite fina bilder och grejs, tatueringar just för att jag bara älskar tatueringar! Innan jag är död ska min kropp va helt täckt!!

Och så har vi blommorna och färgerna gult och rosa, jag älskar gult och rosa kändes bra som en kombinations färg till de gula och sen så är det lite sommrigt!!

I just love my new design sara!!!

Nästan så jag blev lite kär i den :D

sen så idag har jag vart i skolan, en lektion sen orkade jag bara inte mer, och jag vet att jag inte ska hoppa över någon lektion alls men jag trodde jag skulle dö av trisstes så nu fubba ja lite..

Jag och Elina gick och tog en öl på en uteservering i sumpan och fyfan vad gott det var!! Ah jag älskar öl,sol och värme :D

jag åkte sen till märsta o mötte Ac,kevin och Ingse.. promenerade runt lite i solen och ja gissa vad.. Hmm jag har bränt mig på axlarna :(  de är bara en liten röd plutt på varje axel som är bränd så de är nog inte så farligt men de svider lite.. Haha! att jag alltid lyckas men inte fan har jag solat i den bemärkelsen så jag vart tvungen och smörja in mig, jag har bara knatat runt! Men jag älskar min bränna i övrigt!

Ska sätta in en bild senare på min bränna på axlarna så ni kanske kan tycka lite synd om mig!!

Ska jag berätta lite kort om igår? Förutom det jag redan har gjort? Jo jag och anna åkte ner till blå igår kväll vid 9 tiden och träffade på några kompisar, Leo hade firmafest för sina anställda så vi blev inbjudna på nått höger elr vänster och så drack vi en öl och snackade skit.. Tog bussen hem sen och sussade!

Nu ska jag laga mat och sen börja fixa mig lite smått inför kvällen så hej hopp gummi snopp!!

puss och kram


                                  


adorable!!

Kommentarer
Postat av: Elin

vackert det blev!

2008-04-25 @ 17:46:42
URL: http://shopaholic4.blogg.se
Postat av: A

tack!

2008-04-25 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback