Hahahaha de funkar!

Skrivet den: 2008-04-03 @ 00:43:39
Nu funkar min blogg igen, vette fan vad det var för fel på skiten men under ett bra tag så kunde jag inte lägga ut några inlägg, inga bilder inte ett skit helt enkelt!

Men nu ni håll i hatten för nu kommer min uppdatering!!

För ca 2 veckor sedan styrde jag och samuel våra små kosar till vilhelmina. Samuel släppte av mig hos svärföräldrarna vid 23:00. Krille var hos Daniel och Anna, gissa vad han gjorde där? Drack öl men han kom direkt hem till ja hans mor och far. Vi nattfikade och sussade för det tar på krafterna att sitta o köra från sthlm till vilhelmina.
På fredagen där efter så var vi ut med skotern på utflykt till sagatun där vi byggde en snösoffa fixade en eld och grillade järnmackor. Vi solade där vi låg i snösoffan och jädrans vilken effekt det blir, nästan som i utlandet när ma badar i havet där solen speglas mot vattenytan.
Vi var ute ett bra tag, ja flera timmar ialf!

Vad har jag mer gjort? på lördagen så var vi bara ute och brände med skotern, var upp till brandtornet en snabbis. På kvällen där så var det tänkt att vi skulle över till Daniel och Anna för lite fest men vi somnade så pass tidigt att vi aldrig kom iväg.

Krille åkte till jobbet på söndagen relativt tidigt för han skulle ända åt boden och med de hallkiga föret som var ute så kan man räkna på fler timmar än vad som det igentligen skulle ta. Jag hade tänkt att åka hem där på måndags morgonen för att hjälpa min kompis med flytten och hennes son men det vart inte så utan jag vart kvar hela veckan hos svärmora och vi drack massor av kaffe,snacka skit och gjorde stan.. Haha den familjen, hela jakobsson släkten är underbar!

Helgen som kom så var vi ute och brände med skotern igen, var några st som for upp till brandtornet och fikade och bara brände lite med skotern. På kvällen där när vi hade kommit hem så gjorde vi oss alla i ordning för middag och fest hos samuel och det vart potatisgratäng med älgstek, bea och rödvins sås! Himmelskt gott så tack för maten och hela kvällen sampe!
De gick åt lite sprit och öl de kvällen.. jag drack öl,cider,turkisk peppar shot och mintu. Jag vart full, alldeles för full så i början där så flängde ja o sampe runt i en icke takt vals och sen så försökte jag hafe med mig mickael men han kunde tydligen inte dansa vals så då dansade vi disco! Jag hade såå kul så tack tjejer o killar för en underbart lyckad kväll som var samuels förtjänst!

Men nu kommer the big news..Är du berädd? Nicklas halhin och hans fjälla ska ha en liten knodd!! Åh så kul för dem!

Grattis Nicklas och Mirja till eran nybakade bulle!!

Ne nu ska ja sova ni får lite mer imorgon.. ska se om ja får in lite bilder kanske!

                  

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Jag jobbar som personlig assistent :P heheh vad betyder de då =) hehe ,hur är de annars då? kramkram

2008-04-03 @ 12:53:17
URL: http://morsanjenny.blogg.se
Postat av: jenny

nä ska dom vad skoj!!! =) hur lång gången är hon? kram

2008-04-03 @ 22:14:06
URL: http://morsanjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback