fyllechaufför!

Skrivet den: 2008-04-27 @ 19:29:03
Japp så är man hemkomen från Ac och johan. Har tillbringat helgen med dom i stortsett!

I fredas var jag iofs med Anna, Leo, Micke och Oskar och vi festade till det rätt bra faktiskt och jag hade det skitkul. Vi var först hemma hos Micke och förkrökade innan vi gick ner till blå där vi tog en öl och hämtade upp mer folk för att dra till Kc och fotrtsätta kvällen där.. Jag hadde skitkul hela kvällen och vart lagom dragen!!

Vi drog hem vid 4 kanske, var och en till respektive och sussade.. Haha vilken händelsefyll dag :P
Lördagen spenderade jag tillsammans med Ac,johan,kevin, becca och lucas på landet hos johans pappa.. Han hade fyllt år några dar innan så nu var det kalas där och det kom en hel del folk så vi åt gott och drack lite öl och vin fast jag var fyllechaufför så jag fick nöja mig med cola : /

På kvällen där så skulle johan ut med en massa kompisar så jag fick aggera fylle chaffis hela natten lång.. Fram och tillbaka till medis och hit o dit köp cigg, hämta mig där o här o bla bla.. Ja va nog lite här och var med jag hade lika kul endå!

Idag har jag jobbat, inte så värst många timmar men det vart ialf några och det gick jättebra och kul var de tills jag fick skura upp en översvämmning :P
Och nu sitter jag här och ska gå och duscha så jag ska skita i er nu :P vi får höras gott folk!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback