Friends for ever!

Skrivet den: 2008-04-03 @ 19:16:47
Ann-charlotte Persson är namnet på en person som bor i detta avlånga land som vi kallar sverige. Hon är 20 år och lever med sin familj i en stad som heter märsta. En rätt trågig stad igentligen men bättre än inget.

Jag minns när hon var liten, för sisådär 10 år sedan när hon var tuffast,ballast och allmänt urcool, en liten tösabit på 10 år som ialf trodde att hon var tuffast,ballast ocjhurcool. Hon hade sitt mycket speciella sätt och jag minns att många småtjejer var rädd för henne för hon var lite stor i mun oxå för den delen.

Men som ordspråket lyder så växer man upp en vacker dag och denna Ann-Charlotte Persson är idag en vuxen kvinna på 20 år, otroligt vacker och en underbar person i alla lägen! Hon ställer alltid upp på sina nära och kära till 110%.
Hon tror inte längre att hon är  tuffast,ballast och urcoolast av alla utan hon har taggat ner det lite och insett att livet är mycket svårare än vad hon väntat sig. Hon är nu tuff,ball och urcool men för sig själv inte mot världen!

Denna underbara vackra,tuffa,balla,urcoola kvinna är en underbar vän, en vän som gör allt för en i vått och torrt! En vän man kan lite på i alla lägen. Hon är den vackraste kvinna som vandrat i ett par skor på denna stora jord och man kan inte låta blir att  älska henne för tamig tusan hon är mer än älskvärd! det finns mycket bra saker om henne och dess  människor i hennes omgivning men vet du vad som är det allra bästa?

                                     Denna vackra utomordentligt underbara människa är min vän för evigt!

Jag älskar dig Ann-Charlotte Persson!


image128

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

tack min älskling. tårarna kom när jag läste det här.
älskar dig över hela mitt hjärta.Jag gör allt för dig.
puss puss

2008-06-03 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback