forts. tisdag!

Skrivet den: 2008-04-08 @ 20:00:38
Nu har jag kommit hem och gått igenom högvis med tvätt, vikt och donat men har dock ca 3 maskiner kvar att tvätta så puhu!! Jag är ingen människa som gillar o stå o tvättstugan o tvätta, så drygt! Igentligen är det nog inte självaste tvättandet i sig som är drygt just att du e så bunden den tiden du tvättar.. du kan ja inte åka iväg elr hitta på något utan måste passa tvättmaskinen eftersom den är klar timman efter och då ska den i torktummlaren o så ska nästa in.. suck!

Men jag sa ju att ja skulle ta bilder på min nya klänning och skor så here it comes! fast skorna e inte mina utan några typ lika dana.. orkar inte gå ner o fota dom nu!

                                                         


så ignorerar vi att jag har en förliten bh på mig, de var den enda som var ren för tillfälet!! O så en bild på mitt halsband jag fick av svärföräldrarna som jag lovat er tidigare att lägga in bilder på =)

klänningen är från gina trecot och kostade 129:- and i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback