En flytt =)

Skrivet den: 2008-04-15 @ 07:55:08
På fredag så ska jag packa ihop mit stuff och flytta tillbaka till sigtuna! Jag trivs inte där jag bor nu så en flytt är ordnad. Allt blir så mkt enklare för mig att bo i sigtuna när det gäller jobb,familjen,vänner,hästarna osv! Så nu åker jag dit och bor ett tag.

Måste oxå bestämma mig om jag ska ta jobbet på nya zeeland om 2 månader, vet verkligen inte om jag ska göra de!? Hmm de är svårt att veta hur jag ska göra! Jag skulle ju behöva stanna kvar här och jobba ihop lite pengar då jag har några saker som ska fixas och de kostar och att jobba på nya zeeland är inget lyxjobb där jag tjänar multum. Tjänar nog så jag max klarar mig med nöd och näppe men det är endå en livserfarenhet! Ja det krävs att tänka på!

Jag ska iaf skicka runt lite cv idag! Måste göras i vilket fall som helst, kan inte leva på den summa pengar jag idag har.. de går bara inte!

Skulle igentligen skrivit ett inlägg igår, ett inlägg som var tillägnat lilla Engla 10 år som vart mördad. Jag och min familj hade en tyst minut med ett tänt ljus.. Hade ni de?

Nu måste jag kila!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag trodde ni skulle flytta hit?

2008-04-16 @ 10:17:02
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback