Blondin!? Njjeeaa kanske : /

Skrivet den: 2008-04-28 @ 21:32:37
Ja har färgat mitt hår!

Som kanske de flesta redan vet så är jag blondin naturligt och har färgat mitt håt mörkt, nästan svart var det när de var som mörkast och jag trivdes inte med det så jag gjorde lite slingor för att ljusa upp de..

Det vart helt ok då men nu när jag idag först klippte mig och färga det blont igen så vart det dock inte lika bra resultat : / Jag är nämligen orangehårig nu.. great!!

Jag kommer inte våga gå ut förens detta är fixat.. Mamma ska köpa med sig färg hem imorgon eftersomjag vägrar lämna huset.. Jag totalvägrar!

Ingen skola för min del imorgon och jag vet inte äns om jag kan gå ut på valborg.. Hoppas att mitt hår är ok då för jag vill verkligen gå ut och festa!

Nu ska jag krypa ner i soffan och dra filten över mig och bara tycka allmänt synd om mig själv som tvingas gå runt med en olyckad hårfärgning :(


1)  2)  3) 4)   5)


Från början till nu men är inte klar.. Den sista bilden är dock en bild ja hitta på google för att på ett ungefär visa vilken färg mitt hår har nu : (

 1) Föst va ja blond
2) Färga håret typ svart
3) Ljusat upp det något
4) Slingat det mer
5) nu har jag blonderat det pch det vart typ som på bilden.. lite mer gult, de där e nästan carot orange och de har jag dock inte.. ni får en bild imorgpon när de färdiga resultaet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback