Ah!

Skrivet den: 2008-04-21 @ 17:45:33
insåg att jag glömt och uppdatera efter att vi bakade kakan.. De blev ingen kaka för min del men tjejerna bakade ialf fast med min syster.. De bakade en kladdkaka men inga bilder togs så ni får klara er utan..

Nu har jag kommit hem ifrån att ha vart ute och flängt. I lördags var jag ute med en massa polare och vi slutade på kung karl.. Haha vad kul vi hadde de.. Anna den tokan skämde ut oss.. Vi dansade med 2 killar där på dansgolvet och ja dom verkligen betedde sig homosexuellt och så går hon och frågar!!! Shit vilken pinsam situation det blev.. O de värsta var att dom inte alls var bögar !? Ja du fattar..

Men iaf så hade vi de kul..
Söndagen där tog jag det bara lugnt.. Mötte ac och kevin och gick en långpromenad på några timmar och skönt till 1000 kan jag lova för de var så varmt.. under dagen där hade vi de 24 grader varmt fast iofs i solen men endå.. Great!!

Idag har jag vart lite utav en barnvakt.. Vart med ac och johan o kevin och givetvis så tar jag honom så fort jag får tillfälle och de 2 föräldrarna tycker bara de är skönt med lite avlastning..

Vad mer? Jo jag har testat på o jobba oxå.. se om jag passar in på det här jobbet och om jag trivs osv.. så nu har jag 2 jobb eftersom jag fick de här jobbet oxå.. Men jag kan bara välja ett av dom.. Undra om jag möjligtvis ska välja de sista nu som ja va o jobba på idag eftersom det är öppet året runt och jag har möjlighet till en fast tjänst vilket jag inte har på sigtuna golfkrog därför att de bara har sesångs öppet.. stavas de verkligen sesång eller kanske sesong!? Hmm knäppt de ser ut :P

Ne nu ska jag ut med hundarna och sen börja med maten så vi höres gott folk!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback