Åh en sån vacker dag!!

Skrivet den: 2008-04-17 @ 20:08:52
Det har varit ett sånt kanon väder idag och jag har bara njutit av dagen till fullo! Jag älskar när himmeln är blå och solen tittar fram och värmer så skönt! Finns det något mysigare? Ne fan de finns inte de..

Har planerat lite inför både student mottagningen samt lite för valborg! Jag och anna har även kommit på lite planer inför midsommar.. Haha aa redan faktiskt!!

På min studentmiddag så kommer ca som jag nu har räknat ihop 25-30 presoner och äter gott och firar min student! Ska bli riktigt kul att få gå ut skolan nu för ett litet tag framöver innan jag pluggar vidare!

Har sökt lite jobb oxå och har några på g nu, ska provjobba på 3 st och en intervjuv. Ska bli riktigt kul att få tjäna lite extra slantar i fickan nu!
Har en månads hyra på 2 tusen ungefär så de blir skönt när man har pengar kvar i fickan efteråt =)

Nu ska jag titta lite på tv och sen så ska jag dona lite!

Vi höres.. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback