What a day!!

Skrivet den: 2007-09-13 @ 15:15:43
Imorse vaknade jag vid halv 8, försov mig lite men de gjorde inget, upp och drog på miog närmaste mjukis dress och for iväg till jobbet. Idag har det vart en mkt seg dag, jag har någe fruktansvärd huvudverk vilket jag haft ungefär hela dagen.
Chefen och hans bror är från turkiet och med de inebär de  att de är muslimer, och kassörskan är även hon från turkiet och är också muslim. Anledningen till att jag nämner de är att de är just ramadan, fasta månaden och lilla jag är den enda som inte är muslim och fastar inte vilket resulterar i att jag får äta :) oj vad jag lät smart :P
Jag har vart tvungen och "gömma" mig så fort jag ska käka elr dricka nåt, får inte göra de framför dem för de blir tydligen arga.suriga och griniga.. Har nog inte fått i mig tillräckligt idag därför jag fått min huvudvärk :(
Pratade med min lover boy Kristoffer för ett litet tag sen, de har lyckats skjuta 2 älgar bara idag! Jävligt duktigt och kul för dem men de vart ju ett tråkigt öde för de stackars djuren.

I helgen så ska jag ev ut på krogen, känner ena killen i baren så jag står på listan så jag går in gratis, förbi hela kön och dessutom får jag och mina vänner gratis drinkar hela kvällen lång !!
Undra vad de har för tema på lördag!? Kanske nå kul så man kan klä ut sig ;) De brukar faktiskt ha bech seven så undra om de inte är dags för de snart, då ska jag lätt dit!!
De tar in en gigantisk bassäng i lokaken, hela golvet blir en sandstrand och de är uv lampor i taket, du vet ungefär sånna som finns i ett solarium :) Riktigt skoj.. Men som sagt får kolla upp vad de är för tema på lördag.
Imorgon kommer min älskling hem, han hämtar upp mig på jobbet och innan vi åker därifrån så ska vi käka lunch. Hem o duscha, fixa o dona lite sen ska vi väl antagligen iväg till marcus skulle jag gissa på :) Men de ska bli kul har inte träffat de två på länge, alltså han o mercan!! Sen ska vi ta en sväng till bro och bålsta, vad vi ska göra har inte med saken o göra så de låter jag bli och nämna..

Imorogn ska jag göra en sak, den lilla grejen kan komma och förändra mitt liv med en drastisk vändning.. Jag vill så gärna men endå inte!! Vet inte om jag vågar göra denne grej. Detta kommer att vara mitt livs största och svåraste beslut någonsin.. Men ja vill inte oroa mig i onödan över detta så vi tar de imorgon istället..
Nu ska ja kolla på en film och försöka bli av med min huvudvärk.. vi höres

Det är alltid för tidigt att ge upp, de är aldrig försent att börja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback