Shit vilken natt :S

Skrivet den: 2007-09-29 @ 12:10:14
Kvällen började med att vi åkte hem till Jessica, festa sjöng kareoke och umgicks med alla polare! Skitkul med andra ord. Kvällen flöt på och framåt natten någon gång så uppstod värsta fighten. Jag satt och prata med en kille från bålsta kommer ut i köket och ser min och saidas sprit uppdrucken. De va ju tamej fasen typ halva flurran kvar! Vet ju vem de är som druckit upp den och ifrågasätter henne vilket resulterar i att hon flyger på saida. Hon är bra mycket större än saida så kan tänka mig hur ont de gjorde. Vi drar isär dom och så helt plötsligt så behöver hon den andra tjejn en ambulans. Fattar inte vad som hände, saida fick ju inte äns in nå slag och skulle hon de så skulle inte de ta så värst på M då hon är större, starkare och tål mer. Men i vilket fall som helst så åker hon med ambulansen.
Min loverboy ringer senare under kvällen och va piss sur rent utsagt. Jag förstår honom. Då hadde M uppgett honom som hennes pappa!??? Hallå vilken planet komemr hon ifrån inte fan ska hon behöva dra in honom i de här. HAn är hemma typ 80 mil ifrån och ska inte få kvällen förstörd av att polis,social m.m ringer honom.
De värsta var ju att han trodde det hela handlade om min syster då M och min syster har samma namn.. Inet vidare då han uppgav nr till min morsa! Men som sagt jag förstår honom!!

Nu så är jag o saicko hemma hos henne, ska vila lite men vill igentligen inte för jag vet att vi kmr somna och sova bort hela dagen! Drygt..

Men ska ta o dricka lite juice nu o kolla på tv = bästa bakiskuern ; )

Markus ringde igår också, asså liten vad jag tycker synd om honom! Han fick foten påkörd inatt.. Lilla lilla markus då!
Men han ska in och röntga den snart så hoppas den e hel :)

Hörs senare pojkar och flickor!!

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback