Mua =)

Skrivet den: 2007-09-12 @ 19:43:40
Ja de är förkortningen för make up artist vilket jag är på sidan av mitt lilla liv. Gjorde lite mer sminkningar och styalde hår förr än nu. Sminkade tjejer som stod framför kameran o kråmade sig.. men attans så kul de är :) Har en elr två till snart, en plåtning där jag väljer kläder, sminkar och stylar hår. De ska vara en bordell på 1800-talet. Fotografen är en äldre kille säker 40+ och det är hans geniala idé. Nr 2 är en klassisk mrs viktig look. Klädd i hög pennkjol,instoppad vit blus, pumps ocg en portfölj samt en resväska vid någon central tåg stn.
Min syster modellar, står framför kameran och vi har slagit ihop oss lite så jag är hennes personliga make up artist så de e skoj :)
Tv börjar snart ska kila ner nu.. hörs senare :)  Lägger in en bild! De e så grymt kul att hålla på med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback