Hi´s born to make me smile :D

Skrivet den: 2007-09-24 @ 17:14:00
Min lover boy kan verkligen få mig att le hur arg eller ledsen jag än är! Jag kan inte vara arg på honom, de går bara inte. Skulle jag vara de så är de högst 1 minut sen så får han mig alltid och le o inte fan kan man va arg om man sitter och ler.. Ha ha skojsigt!

I helgen så har jag och krille spenderat våran tid i meselefors :P Åkte dit i torsdags, mötte upp krilles kusin i gävle o käka på hakke gård. Trode verkligen de skulle ha bättre mat än vad de serverade kanske 2 av 10!!
Det tog ca 6 timmar från gävle till vilhelmina så vi var framme vid 12 ungefär och då var det o plumsa ner i sängen! mysigt var det vill jag säga :) Fredagen kom och vi gjorde nog inte nått alls den dagen,skulle jaga lite men tog det lungt hemma 




Det kom över en del folk som vi pratade med därav Krilles barndomsvän Emilie´s pappa! Han hade de ena och det andra och prata om :) Vi åkte ut lite med bilen och köpte lite godis på statoil, hämtade även ut ett paket på ica. For hem och kollade på film! Fy vad jag har blivit fjantig när det gäller film val, förrut kunde jag se allt i stort sett men nu så vågar jag fasen inte se något som är läskigare än micke och molle :P Visserligen så är thriller de bästa i filmväg och då har jag oftast en kudde till hand ifall de skulle bli läskigt!! Vi tittade på film fram till 4 på morgonen och dov bort typ halva lördagen. Vaknade strax efter 1, hatar o sova länge fasten de är skönt men hela dagen är som bortblåst! Men på kvällen där åkte vi till umeå för att hämta en skoter som mattias hade köp. Innan vi kom till självaste umeå så åkte vi genom bjurholm och såg en skylt med älg farm!! Haha hur tufft är inte de!? Hemma här i stockholm har vi endast vilda älgar och sen dom på skansen men inte någon farm. Döläckert! Ska nästan ta och åka dit nästa helg för vi ska upp även då för de är Mickaeli helgen!
Men som sagt så hämtade vi skotern och åkte hemåt igen,såg på film poch bara tog det lungt sen sov vi. Vaknade söndag morgon vid 10 och då var det bara att montera X-tra lysen fram så vikunde se nått på vägen när mörkret sakta smög sig fram :) Färden gick bra men när vi kom till björklinge ungefär så tyckte gubbsegull att han såg bilen som är stulen, samma färg samma nyans skildnader på lysena, allt var exakt samma + att denna merca inte hade någon reg plåt så man blir ju lite misstänksam så vi följde efter bilen men antar att han svängde av någonstans så vi inte märkte de. Hann aldrig ikapp bilen ialf utan körde de 15 milen i onödan : /
Men när klockan var runt 12 var vi hemma. Krille fick sova 5 timmar drygt sen var han tvungen o åka till jobbet. Han jobbar i strängnäs nu som grävmaskin förare.

Jag knatade till jobbet vid 8 imorse och slutade vid 2.  Åkte och handla på apoteket och sen en tröja till krille. En väldigt fin tröja om jag får säga de själv.
Ska ner till tvätt stugan nu sen fixa med maten. Min lover boy kommer om ett tag, kanske ska på bio ikväll :)

Hör senare!

True love stays for ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback