Ännu en helg :)

Skrivet den: 2007-09-28 @ 12:30:03
Så vad kommer denna helg bjuda på?
Vet ialf att jag ska hem och hämta lite kläder och sen förbi bolaget : )
Min lover boy har åkt hem med Markus över helgen, han måste fixa bilen innan besiktningen sen så är det mickaeli helgeb så han ska väl parta lie antar jag. Tänkte att det kanske är kul för honom att göra nått utan mig som en svans :P
Han kommer hem på söndag eftermiddag, då han hämtar upp mig hos saida sen åker vi till strängnäs och hämtar hans husvagn och sen till gustavsberg där han ska jobba ett tag nu. Han lär ju sova hemma med mig den natten iaf då det inte är så långt mellan hem och gustavsberg :)
Krille kom förbi här igår innan han åkte hem till norrland, sa hej då och berättade att han fått något jobb erbjudande, han skulle jobba i norge tjäna kanske 70 rent i månaden + att han får en miljon för att han skriver ett kontrakt på 3 år. Asså de är ju bra betalt och han tjänar på de men han kommer vara borta en månad i taget sen hemma 1 vecka och åker iväg 1 månad. Jag vill inte att han är borta så mycket emn jag kan dock inte bestämma hur han ska göra! Får allt se hur de går men jag vet att de tar imot för honom att tacka nej till lite mer än 3½ miljon kronor..


Idag är min kompis, (är som systrar men dock inte blodsband) beräknad att föda sin lille plutt! Men ingen bebis i sikte får se när h*n vill komma ut :)


Jaja ska dricka kaffe nu och hoppa in i duschen sen åka till bolaget :)

Ses o hörs!

puss och kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback