Överinterligent ; )

Skrivet den: 2007-10-31 @ 14:58:43
Har bara tagit det lungt idag! Suttit lite framför datan o inte gjort så värst mkt. Lyssnat på när lillasyster sjunger till sin skiva ; ) Haha!
Har kollat lite på bilder på Arvid och Rasmus, Jolantas och pernillas respektives son! Söta som fasen! Va in oc hittade en sida på internett där du kan testa din interligens, jag är överinterligent så hur smart är inte jag!! haha nu är jag då stolt över mig själv! Fast iofs så vet jag att de finns som som är bättre än mig, och sen när jag visar detta för andra och de har bättre resultat än mig så tror jag inte att jag är så stolt längre. Men än så länge så är jag det ialf.

Nu ska jag ut och proenera med min syster! Så vi får höras på ett tag!

Om du går in här så kommer du till testet´s sida :) lycka till och glöm inte skriva en rad o komentera hur de gick för dig!
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback