Lite om mig !

Skrivet den: 2007-10-02 @ 16:46:57

Använder du huvtröjor?
jo då! Mys pys :)

Kan du vissla?
Japp


Har du någonsin deltagit i en demonstration?
ja de har jag och kommer göra om det den 9 december 2007


Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Oj! Var så länge sen jag var där men bergochdalbanorna på buschgarden florida får jag lov att säga :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Gör de säkert, sägs ju att de som kan prata skit om andra i din närhet pratar skit om dig när inte du är där.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08 = sthlm


Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart och även nu de e ju så skojsigt!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte alls


Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan nog inte alla repliker men kan en hel del ur armagedon.

Äger du några band T-shirts?
Nej.

När flög du senast?
kanske 2 månader sen då jag och min pojkvän flög från sthlm-vlhmina och sen tillbaka.

Läser du för skojs skull?
Ja, det kan jag faktiskt göra.. När jag hinner.

Pratar du några andra språk?
Engelska lite franska

Har du gråtit offentligt?
Ja! men tycker inte om de, ligger inte i min natur och gråta offentligt och visa mig svag inför andra.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop


Vilka gör du, önskningar eller planer?
önskar mig allt för mkt men har 3 planer spikade, varav flytten, polisstudier och en privat sak som jag inte kan nämna än.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, älskar och lära mig nya saker :)

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Utöver de alla som jag har så ska jag göra ytterligare 7 tatueringar och 3 piercingar.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, men det vore väl kul? (:

Kan du kasta macka?
ibland när stenen vill som jag :)

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej. vet inte om de är någe drömresmål

Vad har du med dig in på bion?
popcorn självklart och en cola

Vem är din favoritlärare?
Stefan bodén

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Nej!?! möjligtvis en fjällko! :p

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Absolut, tkr de är ruskigt hett! ; )

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
egna fördjupningar

Gillar du att flyga flygplan?
Jodå de är kul så länge de inte överstiger 3 timmar

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Har säkert hänt men inte så jag minns de

När sov du senast på golvet?
i helgen

Vilken är din favoritdrink?
Om teuqila räknas så lätt en teuqila annars en strawberry duckery elr en rosa pantern

Gillar du din boendesituation?
Nej jag verkligen hatar den men hoppas de blir ändring på de snart

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 7

Äter du frukost dagligen?
Nej kan jag inte påstå! Får inte ner mkt på morgonen vid 5

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
för tillfälligt rätt lugna men jag lär väl komma igång med mina syslor snart igen och då har jag knappt tid o sova.

Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
Jo tyvärr men konstigt nog så hörde jag allt läraren sa.

Vilken är din favoritfrukt?
Äpple grany smith, jordgubbar, smultron

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aldrig

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Hela 19, tiden går fort

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mer eller mindre så.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja absolut så gör jag de!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min styvpappa

Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte på gud

Vad var det senaste du åt?
En chorizo korv i stan när ja va o shoppade.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
De motsatta därför att de inte ska komplicera allt så som tjejer gör.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja du de vet jag inte

Gillar du senap?
Helst johnnys

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Att jag inte tänker låta de få som de vill, de ska inte få mig att må dåligt. Måste kämpa för att visa att jag klarar de.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
yes ska bara beställa tid

Sover du på sida, mage eller rygg?
I alla ställningar som jag kan.Men sommnar alltid på rygg

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Ja, folk som jag känner. Kramar är bland det bästa som finns.
Det är så mycket värme och kärlek i en enda handling.

Skulle du säga att du är trendig?
jo kanske men inte alltid.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle nog titta på honom för ja skulle nog tro att han driver. De e ju så att de som bara är så bra aldrig händer en själv.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA! jag har varit med om det allt för många gånger.

Tycker du att du är attraktiv?
Bara dom med självförtroendet i topp svarar på en sådan fråga!

Vad är du allergisk mot?
Förutom lögner? inget vad jag vet.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Min åsikt är väl att vill du ha sex med någon bara för att du känner fört så varsegod. Hur många har inte one night stands!?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nejnej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Tom

Vilken svordom använder du mest?
Helvet och fan

Äger du en iPod?
vart stulen : (

Vilken tid din väckarklocka inställd på?
5

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej då fryser mina tår :p

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar hellre en bild

Vilken var den senaste filmen du såg?
som man bäddar..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En skoter till krille, envarsin bil till både oss, biljetter till härlig resa, lite annat smått o gott :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo, med lite ironi i det hela.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej! Men ibland tror jag man skulle behöva det.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En bränd skiva med de ena och de andra på

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig tycker inte om choklad.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, en snuskig en

När var senast någon stötte på dig?
Var nog för 2 dar sen

Vad åt du till middag?
har inte ätit än

Vem vill du ska göra denna lista?
min pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback