Försäkringskassan!

Skrivet den: 2007-10-30 @ 12:18:26
Vaknade vid 11 idag, att det var skönt o sova kan jag lova! Va ner och käkade frukost med syster yster min! Är fortfarande hos min pappa och hälsar på, får se när jag åker härifrån!
Syster ska tävla på fredag, hoppning. Hon är så duktig tycker jag och även en massa andra. Var med henne på ridskolan igår. Skjutsade dit henne och tittade på hennes lektion. Mycket fint ridet och hon är endast 10 år gammal. Hon hoppas på att få rida lassie på tävlingen, det var samma häst som hon red igår och dom två är ett väldigt fint ekipage!
Så stolt över min lilla syster Michaela Maria strandberg!
Just nu ör tillfället så är jag barnvakt åt min lillebror, mamma hans skulle ner och besiktiga en av deras 4 bilar.  får se om den går igenom. I helgen ska jag eventuelt åka till Vmina, krille är sjuk så han ville åka hem till sina föräldrar och jag lär följa med!

Jag måste ringa försäkringskassan igen, har säkert ringt 3 ggr redan men kommer inte fram, verkar som att många vill ha tag på dem i dag. Men ska testa igen nu då mitt ärende är relativt viktigt! Så jag får allt återkomma om ett tag!

Pok Amanda

Här har vi syster 9 år och hennes häst som hon red i florida när vi var där sisst.


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback