En tyst minut!

Skrivet den: 2007-10-11 @ 15:00:22
16 åriga ricardo mördades i fredags. Våldet bland unga ökar otroligt mycket, på bara några år har statistiken visat ökad våld med många procent.
Jag kände inte ricardo eller han föräldrar/vänner men av ren godhet så vill jag tillängna ricardo en tyst minut och tycker även att du bör göra det! Sänder mina tankar och styrkekramar till hans familj och närmaste.

Killarna som begick de här dådet tycker jag synd om. Att inte skapas med alla hjärnceller som en frisk människa har kan inte vara lätt! De borde fått vård redan för länge sedan då jag uppfattat att "vasaboys" har slagits förut. Att misshandla någon till döds!? Då är man absolut inte frisk. Hur ska dessa unga pojkar kunna fortsätta sina liv?
De har förstört fler än bara ricardos liv, hans föäldrars och hans medmänniskor som stog honom nära. Men att inte tala om sig själva. Hur ska de som vuxna kunna leva ett normalt liv? Vem skulle vilja vara tillsammans med någon av dem? Inte jag iaf när han presenterar sig som bla bla och jag är en mördare!? Nej stakars Ricoardo och de är synd om dessa pojkar som är sjuka i huvudet!

Nu hålls min tysta minut för Ricardo, 16 år som vart mördad 2 dar innan sin 17 års dag!


image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback