De här med att blogga!?

Skrivet den: 2007-10-28 @ 19:59:32
Måste erkänna att mitt bloggande inte ligger på topp. Skulle hemskt gärna vilja kunna blogga oftare då jag tycker det är ul o skriva av sig lite men eftersom jag för tillfället inte har någon data så blir det dessvärre inte ofta.

Jag var ute denna helg, har tagit det lungt med festandet ett tag och iofs så var denna helg mycket lugn den med. I fredags var jag på lotus i uppsala, Takida spelade så man var ju bara tvungen och gå dit!  Igår var det lördag och jag o syster gick ut på seven, de stänger på onsdag så det var sista tillfället och gå ut. En vardag är inte någon hitt kanske :)
Nu är jag hemma hos min pappa och hälsar på, han är och lägger min lillebror och systeryster städar rummet! Ska gå och hjälpa henne hadde jag tänkt så det blir nog inte något längre inlägg denna gång!

Min älskling är sjuk, ligger och sover redan! Får se om han orkar jobba imorogn annars blir det hemresa för hans del och kanske att jag följer med :) skulle vara kul ialf..  Tycker så mkt om hans familj :D

Ne nu blir de inte mer för mig!

Tack o hej leverpastej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback