Confused :S

Skrivet den: 2007-10-08 @ 15:17:13

Hela min förra vecka gick åt att jobba. Mellan 8:00 och 18:00 :) De gick fint och som smort. Torsdags morgonen började men att jag träffade en känndis :P Elr ja känndis och känndis en tv kändig ialf. Martin timell var och handlade hos mig hur coolt var inte de!? De var iofs andra gången på samma vecka men första gången ja fick expidera honom :) Ja känner mig lite almoste famous  :D hehe!
Mötte upp min älskade pojkvän på fredagen vid 16:00, hade igentligen planer på att stanna kvar i uppsala den helgen men eftersom krilles bil gick sönder för honom så var vi tvungna och åka till vilhelmina för att köpa en ny. Han hittade en vit merca som han slog till mot och vi åkte till solleftio någonstan och hämtade den. De tog ca 3 ½ timma innan vi var framme, provkörde och skrev papper. Var ju middagsbjudning i folkets hus klockan 18:00 och frågan var ju då ifall vi skulle hinna tillbaka till klockan 18!? Nej givetvis inte men vi försökte att inte komma allt försent så vi låg runt 160 hela vägen från solleftio och var tillbaka i meselefors runt halv 7-7 kanske. Åt middagen och var lite av fylle chaffis sen :)
gick och sov vid 1 och upp igen söndag morogon vid 10. Packa in alla saker i bilen och sen åkte vi våra 80 mil hem :)

Pratade med mamma på vägen hem, hon är så dum! Blir lite confused av henne :P Men vad gör man!? Funderar på att byta nummer så hon inte kan ringa mig nå mer, kanske lika bra så!

Men nu så ska jag titta lite på hemnet.se efter en lägenhet för vi ska köpa en egen lgh nu istället för o hyra, blir så mycket bättre!
Så vi höres gott folk!

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback