Aj :(

Skrivet den: 2007-10-12 @ 16:40:57
Idag när jag cyklade hem från jobbet så vart jag prejad av en buss!! hur fan kör busschauffören igentligen? Han körde över cykeln och var bara några centimeter ifrån min fot!? jag slog i benet och har jävulskt ont, de lixom vred sig i någon konstig vinkel då skon fastnade i cykeln när bussen körde över. Mina kläder gick sönder pluss att jag blev plöt. Lyckligtvis så slog jag mig ingen annan stans så läget är lungt!

Tänkte nästan ringa och klaga hos sl, inte fan ska dom köra över än?!! Pucko.

I helgen blir de till att jobba, min gubbe åker till marcus och de ska ha kill helg denna helg utan några kärrningar.. haha de unnar jag honom mer än gärna! Han är mitt allt och ja skulle kunna ge en arm för honom!

Nej nu ska jag städa och ringa lite samtal. Måste få tag i en 'ldre dam och prata lite ang ett hus!
Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback