Tisdag morgon och kl är kvart i 8..

Skrivet den: 2007-11-20 @ 07:50:36
Har inte alls mycket för mig just nu, börjar inte föräns 9 idag men ja har iofs lite papper att gå i genom och få struktur på!
Pratade med madde igår och vi bestämmde attt dra iväg till Frankrike i jan/feb någon gång. Franska rivieran :D Fan va skönt med sol och bad! Tänkte oxå kolla lite på vingårdar och gå på provsmakning av vin, kan de bli bättre!? I just love vin.. Sa de till gubben som vart lite sugen på utlandet han oxå men just den tiden vi åker så kunde han inte följa med så han och jag tar en tripp till våren/sommaren. Vart vet vi inte men funderar på Egypten, verkar väldigt mysigt där!
Fick veta at polisen igår kväll att våran bil som vart stulen är funnen igen, och gissa vart den hittades?? I polen... Han som stal den hade sålt den för 90.000 kr  till någon nisse som i sin tur trodde han köpt den i god tro! Tjena, när han skulle av båten i polen vart han stoppade av tullen som i sin tur kallade dit polisen som baslagtog den då den är efterlyst i hela landet!
Även killen som stal den av oss är efterlyst i hela landet!!
Men nu ska jag ta tag i lite pappersarbete så lär jag återkomma senare!
Hör på ett tag!

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback