Tatuering

Skrivet den: 2007-11-28 @ 19:44:03
Så var klockan halv åtta och jag ska snart ner och kolla lite på tv, bonde söker fru är ju ikväll så måste se hur de går!! Haha jävla muff som följer serier men ja kan bara inte låta bli!
Hoppas sussane väljer Per-Inge- en riktig läckerbit om man själv får säga nått men iosf så går han ju inte o jämnföra med min gammla gubbe som jag har då han är 13y745y845 gånger så fin ; ) Och sen så hoppas jag på Ander och Hanna, Fredrik och Lena och sist men då inte minst så carl-petter och jessica! Får allt ta och se sen hur det går!
Till helgen så ska krille hem själv, jag ska tatuera mig på fredag samt att ja ska på 20 års fest på lördag och 28 års fest på söndag! Krille var även han bjuden på båda festerna men ville hem. Jag förstår honom mycket väl.
Vet inte om de blir helgen efter den som kommer nu som vi ska iväg och köpa skoter.. han sa något om de men de märks..
Jag ska göra en tatuering i svanken, en tribal men en fjäril bara för att jag älskar fjärilar så.. Har dock 2 st att välja mellan och har än inte bestämmt mig! Hmm Ska sen göra tre stjärnor bakom höger öra, eller kanske inte riktigt bakom örat men nästan.. mitt person nr på foten samt en krummelut på benet.. Gör dom hos en kompis så vi får se hur många jag och dessutom han orkar göra.. Anna ska även hon tatuera sig, gör en tribal över armen! Fint fint..
Lägger inte ut bild än utan ni får bilder sen när dom är färdiga!
Undra sa flundra vad jag ska köpa till gubben i julklapp.. Blir knäpp snart! Kommer inte på något och inget säger han heller.. *suck*

Jag verkligen älskar tatueringar, piercingar och allt mysigt som hör därtill.. Såg en väldans fin tatuering som jag vill göra.. väljer mellan den och en annan. denna är tyå ett keltiskt mönster med drakar osv över hela ryggen eller så ska jag göra stjärnor över ryggen.. Vet än inte hur de ska bli så får vänta med dom än så länge..
Ne nu skajag ner och kolla lite på television :P
Höres på ett tag..
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback