Stuff : )

Skrivet den: 2007-11-20 @ 19:19:14
Tänkte precis på saker som jag ska införskaffa mig, först en varm och skön vinterjacka som jag iofs får av min gubbe och sen en typ Bh/korsett liknande med trosor- är igentligen inget man är i behov av men tyckte de var så fina så jag kan nog fan inte dra mig ifrån att köpa de..
Får ta det på samma gång som jag införskaffar lite julklappar!

Här är ialf min Jacka som jag får utav min gubbe och Bh/korsetten!

   Skickar efter ifån usa för 479 dollar vilket blir 3832 kronor, mycket billigare än i sverige då den kostar 4999 kr, alltså 1167 kronor billigare!  www.antarticconnection.com


  Bara för att den var så fin :D 249 kronor på lindex


 Skickar eventuelt efter en lika dan till krille så att han slipper frysa i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback