Shopping..

Skrivet den: 2007-11-01 @ 14:31:59
Var i stan idag men syster och helena. Shoppade 2 par skor, mössa o halsduk :) så nu har jag det oxå. Åt på burgerking vilket kanske inte var de godaste men mat var det ialf. Min gubbe är på väg hit, vi ska åka hem till hans föräldrar över helgen och imorgon ska vi på polisstation. Hur kul är det igentligen!? Men får hoppas att de hela löser sig och att vi får rätt. Ska ner och fixa iordning mina saker som jag ska ha med mig!

Jag måste handla in täckbyxor,jacka och ett par vantar oxå så är min vinter outfit färdig!
Mickis är verkligen totalt besatt av tokio hotell, hon handlade saker med deras tryck på idag för lite drygt 1000:- och ja hon är bara 10 år och då får man vara så pass besatt av något sådant!

Undra vad jag ska göra i helgen? Det är ju endå halloween helg så kanske att det är något på hotellt som man kan ta del av :D Men men..

Gjorde ett vuxen test på internett där mitt resultat vart 20,4 och igentligen borde jag vara 38,1 år :P haha är jag verkligen så gammal!? uscha..

Testa  här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback