Polen!

Skrivet den: 2007-11-21 @ 17:30:07
Gubben ringde idag runt 10 kanske, berättade att vi måste åka till polen för att få hem bilen! De blir billigt o bra så här till julen 5.300 kommer det att kosta för o få hem bilen.. Jätteskojigt :P
Just nu sitter jag bra o bloggar, gör inte så mkt mer. Har iosf handlat på maxi.. jättekul när man har världens huvudvärk! Så mötte jag även på Jerry och Marika och att försöka o vara trevlig när man har migrän är fan inte lätt.. haha hoppas jag inte var allt för borta bara :) Som många vill ha de när man har migrän, att de ska var mörkt och tysy vill då jag oxå ha det igentligen men just u så försöker jag stå ut en stund i liv och rörelse för att försöka kunna få ner lite käk om ett tag.
Väntar på att gubben ska komma hem från jóbbet, ska åka och handla lite igen men dock inte mat!

Hmm.. Vad skriver man igentligen i en blogg!? Om sitt liv, hur dagen varit, kläder kanske ja vette fan men just min blogg brukar ja skriva om hur jag haft det och vad som hänt för skoj under tiden jag inte uppdaterat.. Så just nu så har jag inte värst mycket att tillägga  så kanske höres på ett ett tag!

pussoch kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback