Middag

Skrivet den: 2007-11-30 @ 16:56:09
Snart blir det middag, äta ute mumms :) De blir garanterat en filé mignon black and white med bearnaise och tryffelsås.. mumms fillibabba!! Ska äta med pappsen oxå så väntar på honom!

Kanske ska försöka masa mig ut ihelegn och köpa något till syster min som fyller 28 år på söndag, vad ska man köpa? Förslag!?

Pratade med gubben min nyss, han ska iväg med en massa kompisar och festa.. någon festival någonstans i norrbotten.. Hoppas dom har kul! Gubben min har en tendens att bli lite småt ilsken när han får i sig fel sort sprit.. Inte bra!

Vad mer har jag gjort idag? Jo chokladtryfflar, tre olika sorter har jag gjort, rom,kola och saltlakrits.. Smaskens om man tyckte om choklad vilket jag då inte gör.. Bjuder bort dom som jag tog hem istället..
Nu ska jag se lite på idol audition på film, lite skojigt och se så vi höres.

puss och kram


   Detta ådstakommer jag om dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback