Måndag kväll

Skrivet den: 2007-11-20 @ 18:49:59
Så har det blivit kväll idag med! Från att jag skrev tidigare idag så har det inte hänt så värstans mycket, har hållt på med en massa papper i stort sett hela dagen och är inte färdig än. Orkar bara med mer papper idag.. Fyfan säger jag för dom som sitter på kontor hela dagarna.. Skulle absolut inte vilja jobba som kontorsnisse om det inte var absolut sista utvägen.
Klarar mig som det är nu!
Har pratat med Ac idag, Johans morfar ligger inne på akuten. Dom vet inte vad som är fel på honom, antagligen åldern kanske så jag tycker synd om dem.. Inte kul att ha någon släkting liggandes på sjukhus, ne uscha!
Satt på tåget hem idag, skipade bilen blir sånna otroligt långa köer som lilla jag inte tycker om alls. Gjorde sällskap med en kompis vid namn Therese. Berättade att min lover boy kommer norrland och så sa hon.. men pratar inte de tyå konstigt!? Asså med sån här rolig dealekt? Hmm jo de gör dom kan jag meddela, ibörjan förstod jag inte va krille sa för nått! Helskumt men han va väldigt duktig på att lägga om vissa ord så jag fattade. Fast de gått så pass lång tid så kan jag ibland sitta som ett frågeteckan när te.x hans pappa pratar med mig :P Pinsamt! Hahah..

Ne jag ska ta och kila en stund nu, får se om jag drar några rader senare :)

Hej så länge!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback