Måndag kväll

Skrivet den: 2007-11-19 @ 18:40:26
Så är måndagskvällen kommen.
imorse gick jag upp vid 6, var tvungen att få upp och iväg både syster o bror till skolan och lilla jag började inte föräns klockan 12. Satt lite vid datan innan jag åkte iväg men tiden knappade in och de var dags för mig att åka iväg. Bilen va jätte kall när ja startade den, uscha buscha!
Var bara borta en timme ungefär sen var det dags att åka hem, elr ja plockade först upp syster i skolan  och körde henne till ridskolan, tittade på när hon red och snacka om att jag frös så in åt hellskotta!! Och ja sommnade sittandes på läktaren! Hahah great!

Det finns en sida på intrenett som brukar ha bra länkar till olika test osv och där hittade jag detta test. Eftersom att skapa länk inte fungerar som jag vill så får jag lägga in länken på detta sätt i stället  http://www.zapera.com som är ett test där du kan testa din personlighet! Jag är tydligen en känslosam person som inte bryr sig om vad andra tycker om mig medans jag brinner för vad andra tycker och tänker.. haha Stämmer rätt bra faktiskt!

Ne nu ska jag ta mig ett varmt och skönt bad innan gubben kommer :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback