Jakt vs Fest!?

Skrivet den: 2007-11-12 @ 08:44:14

Vi kom fram till meselefors sent på natten, åt litet nattmål och gick o sov. Vaknade nästa morgon av att det var en hel drös med snö ute och krille fick för sig att vi skulle ut och jaga! Så vi upp ur sängen och ner till frukostbordet. Åt en massa med frulle och klädde oss sedan för en tur i skogen :) Vart inga älgar denna gång utan några orrar. Vart åtminstonde 4 fileér..

Så vad gjorde vi mer än jaga? jo vi skulle ut på hotellet, de hadde halloween fest och vi hämtade upp peter e som fråga om jag ville va chaufför, ville inte igentligen men han frågade så gulligt så de e klart jag ställde upp :) Körde en del folk den kvällen, de var iaf peter E och den andra peter vad hannu heter i efternamn evelina tror jag och en drös med killar som jag inte vet vilka de var men trevliga må jag säga :) ´Vi han gå in allihopa och var där i ca max 20 minuter innan krille ville åka hem. Mig gjorde det inget då jag ändå var trött.. Hem och sov och ja vi tittade på film innan vi somnade :)
Lördagen var lugn. Krille och Fred var upp till nästansjö för o skruva bil och jag och sabina var kvar hemma. Drack kaffe och snackade lite om de ena och det andra. Strax inna 9 åkte vi till domus och handlade, köpte lite småkraffs til krille som är bra o ha! Struntade i att åka hem sen utan åkte upp till ivar o maggan och hälsade på, de var där min gammla gubbe höll hus. Kom inte därifrån för äns klockan 2 på natten skulle jag tro så efter nattfikat vi åt så va de att krypa ner i sängen. Vi åkte runt kl 13:00 på söndagen. Ville verkligen inte åka men var tvungen.. Helgen som var den 9-11 var vi först i märsta på fest och krille var inte lte full utan mer än mycket. Jag vart arg på honom då han betedde sig lite knäppt men men.
Lördagen fyllde marcela 20 och hon hadde fest men både jag och krille tog det mycket lugnt. Visst de ann ner lite tequila i en och några öl men inte så man vart full..

Nej nu måste jag sluta, höres gott folk!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback