Idol finalen nr 1

Skrivet den: 2007-11-30 @ 21:57:32
Så var semifinalen slut.. Vilka två idoler kommer att få stå som ensamma idolfinnalister i globen? De var frågan.. Jag skulle gissa på att Amanda och Marie kommer få gå vidare denna gång, Andreas var bra men tabbade sig i sista låten.. Ja trodde helt alvarligt att microfonen gått sönder när man inte hörde hans röst utan bara såg läpparna röra sig.. men sen när han kom på texten igen så fick vi svaret på att micen inte var trasig.. haha

Nu är det pause så svenska folket kan hinna och rösta.. Fredag hela veckan är på tv, de är hey baberiba folket men jag tycker då inte de alla är på samma nivå som hey baberiba.. En b serie om man säger så..

Min gubbse ringde igen, den lilla fylltratten! De är på väg åt lycksele nu, ska tydligen dit och festa! Kul för dom tycker jag. Hade gärna viljat vara med men eftersom ja har annat o göra denna helg som jag tidigare nämnt så går inte de..
Amanda, en tjej i vilhelmina fick sitt körkort igår! GRATTIS!!!
jätte kul för henne att hon fixat det!

Nu är det bara att vänta till halv 11 så vi får se hur idolkvällen slutar!

Hörs kanske om ett tag..

puss och kram   Tråkigt nog så tror jag att det är du Andreas som åker ikväll.. : ( Du är min favorit :D

alt

Kommentarer
Postat av: Anonym

han e bra.. tråkigt om han åker : (

2007-11-30 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback