Hairspray..

Skrivet den: 2007-11-18 @ 21:51:26
Såg filmen hairspray med syster yster min. Så klockren!! John Travolta var den mest fenomenala måste jag säga. Hur lätt är det som i detta fall spela tjej och mamma åt en tonåring när man är kille såsom john är!? Gissar på att det inte är någe vidare lätt iaf!
Så att bedömma filmen så får den 8 av 10 hairspray´s falskor ; ) Haha!




Så vad finns det mer att tillägga i detta inlägg? Har pratat med gubben min som är på väg hem! Nu är det nog bestämmt skulle jag tro att vi inte bor kvar i stockholm länge till, lär flytta till villhelmina i maj ungefär! Mig gör det nog inte för mycket skulle jag tro då jag tycker om norrland så mycket! De jag kommer sakna är vänner familj djuren jag har som jag tyvärr inte kan ta med upp! Men man hälsar på samt att de får komma och hälsa på oss!
Krille har redan kollat upp lite med både jobb och hus så det verkar redan fixat på den fronten! Har sagt åt honom att ska vi flytta så bosätter vi oss där det finns mycket mark så jag kan ha mina hästar! Och givetvis min hund! Men somsagt det är ett tag kvar och vem vet vi kanske ändrar oss!
Nu så byter vi sammtalsämne :D

I lördags så träffade jag min systerson och syster plus hennes gubbe. Dom bor i göteborg och har inte hunnit träffa dom sen kevin föddes! Det var så himla kul att träffa dom, har iofs inte sätt dom sen i april kanske så en bilfärd på 2 timmar ungefär för att ta sig hemmifrån till Johans pappa där dom under sthlm vistelsen bodde gjorde mig inte ett skit! Skule kunna åka 10 timmar för att hälsa på dom! Vilket jag ska göra denna nöstkommande helg elr den efter!

Har upptäckt att ja recenserar denna helg baklänges, från sön till fredag men låt gå.. i fredags var jag på konsert med saida, såg Dia Psalma spela och de var grymt.. Torpedo spelade som förband!! var helt ok!

Och nu till kvällen avslut på detta inlägg så sov så gott så höres vi gott folk!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback