Design!

Skrivet den: 2007-11-30 @ 10:36:16
Attans vad detta inte är min grej riktigt.. Hmm hur ska jag göra för att få till det hela!? Kanske får nöja mig med de jag äntligen lyckats ådstakomma, lite julmysig sådär! Får hoppas att jag kommer ihåg hur man gjorde när de börjar närma sig nyår för då måsta jag ju givetvis fixa till min blogg design så den blir spraklande nyårsfin :D Gubben är hemma hos sina föräldrar nu, Marcus följde med honom upp denna gång. Han skulle hälsa på Peter, sin mamma o alla sina andra syskon och vänner givetvis. Ville gärna följa med själv men har lite förhinder dednna helg, te.x mina tatueringar som jag ska göra imorgon! Längtar!
Börjar bli rätt så hungrig nu, måste käka lite lunch innan ja måste röra på mig.. Idag ska jag temperera choklad bland annat.. Inte så jättekul men de är något som måste göras och då är de bara att göra de! Tycker heller inte om choklad så ja kan ju inte tjuva lite av den choklad jag håller på med.. Attans.! Haha därimot bara avgudar jag saltlakrits.. Kan äta hurmycket som helst utan stop! Brukar alltid köpa de som färdkost när vi åker till krilles föräldrar och jag får ju ha de för mig själv då gubbsegull inte tycker om lakrits. Mowwhhaha!!


Har insett att mina inlägg typ aldrig blir långa, dom brukar bli ungefär så här och sen är det bra lixom! Kanske bra för mina läsare, de är ju en del iaf har man ju sett och hört oavsett om komentarerna är på de allra lägsta laget.. Så vad ska ja nu skriva!? Nej kanske ska tacka för mig..

Ha en trevlig dag!


De här är vad jag nästan dagligen håller på med : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback